Viscom toont toptrends voor Packaging en Display

28 september 2017

Hoe moeten verpakkingen er uitzien opdat klanten toetasten? Het antwoord geeft de viscom van 18 tot 20 oktober 2017 in Düsseldorf. Met het nieuwe Packaging-terrein en de „Focusdag POS, Display en Packaging“ op de tweede dag van de jaarbeurs biedt Europa’s vakbeurs voor visuele communicatie dit jaar een stevig programma voor verpakkingsdeskundigen. Zelfverklaard doel is de verbinding van creatievelingen met de Packaging-industrie – trouw onder het viscom-motto „We connect“.

Vast staat reeds dat het Food-Packaging-Design-Agentuur M.I.L.K. met het „Food Research & Innovation Lab op wielen“ een nieuwe beweeglijke pre-test-methode voor verpakkingen voorstelt. Per Foodtruck verzamelt ze op straat maar liefst 1.000 meningen van consumenten. Verpakkingsspecialist Pacproject zal op het speciale terrein zijn digitale „Trend Connector“ demonstreren. Bezoekers kunnen live uitproberen, hoe snel en eenvoudig verpakkingseigenschappen met trends and benefits verbonden kunnen worden.

Verpakkingsspecialist colordruck Baiersbronn stelt onder andere zijn e-business-portaal “designyourpackaging” voor, waarmee ook de mass customization van verpakkingen gerealiseerd kan worden.

Extra inspiratie biedt het speciale terrein van de SUPERSTAR AWARD 2017. Op 500 vierkante meter werden de meest overtuigende oplossingen van het jaar op het gebied van artikeldragers samengebracht. De SUPERSTARS zelf worden op de tweede dag van de jaarbeurs in goud, zilver en brons in 17 categorieën feestelijk tijdens de „Nacht van de sterren“ in de Düsseldorfer Rheinterrassen toegekend. Tickets zijn verkrijgbaar op www.display-superstar.de/ticket.

Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door verder te surfen, stemt u in met ons cookie-beleid. Meer info